Privatlivspolitik for procesleder.dk

Privatlivspolitik for procesleder.dk



Vi er ansvarlige for dine personoplysninger

Den juridiske enhed, der er ansvarlig for behandlingen af dine personoplysninger er

Betterways v/Michael Olsen
CVR.nr. 25526856
Gl Røsnæsvej 43
4400 Kalundborg

E-mail: michael@betterways.dk
Telefon: 20 13 12 72

Tilmelding, refusion og tilskud

Du kan reserverer en plads uden binding indtil 6 uger inden start. Med mindre andet er aftalt, gælder følgende afbestillingsbetingelser:

  • Afmelding indtil 6 uger før start: 100% refusion
  • Afmelding mellem 6-4 uger inden start: 50% refusion
  • Afmelding kortere tid end 4 uger: 0% refusion

Der faktureres forud med betaling 1 måned før kursusstart. Efter modtaget betaling er du som person tilmeldt. Skulle du enten blive afskediget eller finde anden beskæftigelse, så er du som person garanteret din plads i hele uddannelsesforløbet- Det er således ikke muligt for tilmeldende virksomhed, at modtage refusion – helt eller delvist - af kursusgebyret efter du er startet på modul 1. Dette gør sig også gældende ved force majeure, hvor deltageren bliver forhindret i at fuldføre Proceslederuddannelsen.

Har du en rimelig ny Insights Discovery personprofil inkl. afsnittet ”Ledelse” kan du evt. undlade at udfylde denne igen. Din faktura vil blive reduceret med kr. 1850 ekskl. moms.

PI yder et tilskud på kr. 6.000 / deltager (1 deltager pr. kalenderår) såfremt din virksomhed er medlem af PI. Medlemsforhold checkes med PI inden fakturering, Tilskuddet fra PI fratrækkes faktura.

Hvad bruger vi dine personoplysninger til?

De indsamlede personoplysninger er først og fremmest nødvendige, for at vi kan levere vores produkter eller ydelse til dig. Derudover har Proceslederuddannelsen en berettiget interesse i at behandle dine oplysninger til bestemte formål, som du kan se listet nedenfor. Proceslederuddannelsen indsamler kun personoplysninger til disse formål, og vi opbevarer kun dine personoplysninger i den periode, det er nødvendigt i forhold til formålene.

Vi opbevarer og anvender din persondata til følgende formål:

  • Tilpasning og levering af vores ydelser og produkter.
  • Løbende statistik og analyse med henblik på at optimere vores ydelser og produkter.
  • Fakturering.
  • Evalueringer og spørgeskemaundersøgelser.
  • Markedsføring af andre ydelser.

Hos Proceslederuddannelsen bliver alle medarbejdere, der arbejder med dine personoplysninger, pålagt at behandle dem fortroligt. Desuden tager vi de nødvendige sikkerhedsforanstaltninger mod at dine oplysninger kommer i uvedkommendes hænder, misbruges eller behandles i strid med gældende persondataret.

Videregiver vi dine oplysninger?

Vi videregiver aldrig dine oplysninger til tredjepart.

Hvad giver du samtykke til, når du tilmelder dig uddannelsen?

Vi bruger løbende billeder og video fra uddannelsen til både trykte og digitale medier. Det handler om situationsbilleder og totaler med det formål at dokumentere stemninger og aktiviteter. Vi offentliggør kun harmløse billeder og video, hvor afbildede personer ikke med rimelighed bliver udstillet, udnyttet eller krænket ud fra en normal betragtning.

Ved tilmelding til uddannelsen eller et arrangement hos Proceslederuddannelsen giver du samtykke til, at vi må bruge visuelt materiale, hvor du indgår i helhedsbilledet. Ved deciderede portrætbilleder eller citater fra enkeltpersoner, indhenter vi separat samtykke fra dig. Alle former for samtykke kan til en hver tid tilbagekaldes ved henvendelse til Proceslederuddannelsen.

Når du tilmelder dig uddannelse eller et arrangement hos Proceslederuddannelsen, giver du desuden samtykke til at vi må sende dig mails med information bl.a. om vores Årsdag.

På hvilket grundlag behandler og opbevarer vi dine personoplysninger?

Vi opbevarer og behandler kun dine personoplysninger på et lovligt grundlag. Det betyder, at mindst ét af de følgende kriterier gør sig gældende i vores brug af dine personoplysninger:

  • Du har afgivet samtykke i forbindelse med vores markedsføring og kan altid trække dette samtykke tilbage igen.
  • Behandlingen af dine oplysninger er nødvendig, for at vi kan overholde vores aftale om en ydelse eller et produkt til dig, sende dig fakturaer og/eller komme i kontakt med dig.
  • Vi har en legitim interesse i at bruge dine personoplysninger til fx statistik, analyser og brugerundersøgelser.

Vi opbevarer kun dine personoplysninger, så længe det er nødvendigt i forhold til at forfølge ovennævnte kriterier, eller til du beder om, at vi sletter dem.

Hvad er dine rettigheder i forbindelse med vores opbevaring af dine personoplysninger?

I forbindelse med vores behandling af dine personoplysninger, har du nogle rettigheder, du kan benytte dig af:

  • Du har ret til at bede om indsigt, rettelser eller sletning af dine personoplysninger.
  • Du har ret til at modsætte dig behandlingen af dine personoplysninger eller få behandlingen begrænset (vær dog opmærksom på, at dette kan påvirke vores mulighed for at levere vores ydelser og produkter optimalt til dig).
  • Du har ret til ubetinget at modsætte dig behandling af dine personoplysninger til brug af direkte markedsføring.
  • Du har ret til at tilbagekalde dit samtykke af behandling og opbevaring af dine personoplysninger.
  • Du har ret til at modtage dine afgivne personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format og til at transmittere disse til en anden virksomhed eller myndighed.
  • Er du utilfreds med måden, vi behandler dine personoplysninger på, har du desuden ret til at klage til Datatilsynet.

Vær opmærksom på, at der kan være begrænsninger på disse rettigheder, da det afhænger af de konkrete omstændigheder.